Cultuur
Automatisering in actie: hoe Stadstheater Zoetermeer meer publiek trekt
geautomatiseerde campagnes, Google Ad Grants, theatermarketing
Met call tracking verdiep je de resultaten van je marketingcampagnes. Je genereert telefoonnummers, uniek per websitebezoeker of campagne. Als iemand zo’n nummer belt, kun je de telefonische conversie herleiden naar een specifieke marketinginspanning. Plaats het nummer op een landingspagina of in een advertentie en… meten maar!
Op feestjes vertellen we met een grote glimlach over onze projecten.
Wil jij precies weten hoe klanten bij jou terechtkomen? Onze online marketeers helpen je graag met de implementatie van (offsite) call tracking. Wij nemen een stukje JavaScript op in je website en nemen jouw marketinguitingen onder de loep. Samen kijken we hoe en waar we call tracking het best kunnen inzetten. Natuurlijk zorgen wij ook dat de meetresultaten zichtbaar zijn in Google Analytics en leggen we je uit hoe je binnenkomende gesprekken kunt analyseren.
AI baant zich in razendsnel tempo een weg in onze (digitale) maatschappij. Als online marketeers omarmen we deze nieuwe technologie. We geloven er namelijk in dat AI ons slimmer, efficiënter, creatiever en vindingrijker maakt. Maar niet zonder dat we daar transparant over zijn. Daarom delen we 5 principes over hoe wij omgaan met AI.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van (offsite) call tracking voor jouw organisatie? Laat hieronder een berichtje achter, dan spreken we elkaar snel!
"*" geeft vereiste velden aan
Word je klant van Afdeling Cultuur? Dan krijgen jij en je team gratis toegang tot onze online leeromgeving met meer dan 50 uur aan lesmateriaal over online marketing. Jij slimmer, wij blij.