Cultuur
Automatisering in actie: hoe Stadstheater Zoetermeer meer publiek trekt
geautomatiseerde campagnes, Google Ad Grants, theatermarketing
Google Tag Manager is een slimme manier om alle pixels en meetpunten van je website op een centrale plaats te beheren. Maar: daarvoor is een goede inrichting essentieel. Je data moet namelijk wel betrouwbaar zijn. Een professionele inrichting is de oplossing. En daar kunnen wij je bij helpen.
Op feestjes vertellen we met een grote glimlach over onze projecten.
Wil jij graag zelf aan de slag met Google Tag Manager? Geen punt: daarvoor hebben we een speciale workshop ontwikkeld. Tijdens deze workshop leren we je om te gaan met de tags, triggers en de data layer om op deze manier onder andere Google Analytics 4, Google Ads en Facebook te verrijken met data.
AI baant zich in razendsnel tempo een weg in onze (digitale) maatschappij. Als online marketeers omarmen we deze nieuwe technologie. We geloven er namelijk in dat AI ons slimmer, efficiënter, creatiever en vindingrijker maakt. Maar niet zonder dat we daar transparant over zijn. Daarom delen we 5 principes over hoe wij omgaan met AI.
Kun jij hulp gebruiken bij de inrichting van je Google Tag Manager account? Of wil je liever nog een stapje terug en sparren over het meetbaar maken van jouw platform? Vul hieronder jouw gegevens in en wij denken met je mee.
"*" geeft vereiste velden aan
Word je klant van Afdeling Cultuur? Dan krijgen jij en je team gratis toegang tot onze online leeromgeving met meer dan 50 uur aan lesmateriaal over online marketing. Jij slimmer, wij blij.