Cultuur
Automatisering in actie: hoe Stadstheater Zoetermeer meer publiek trekt
geautomatiseerde campagnes, Google Ad Grants, theatermarketing
Snapchat adverteren is dé manier om jongeren te bereiken. De meeste Snapchat-gebruikers zijn 15-19 jaar oud. Op Facebook ga je deze doelgroep niet meer vinden. En de kans op een aankoop na het zien van een Snapchat advertentie is 11%. Veel meer dan op Instagram (4%) en Facebook (3%)!
Op feestjes vertellen we met een grote glimlach over onze projecten.
Bevindt jouw ideale doelgroep zich op Snapchat, maar is op Snapchat adverteren niet direct jouw specialiteit? Geen probleem, daarom zijn wij er: jouw collega marketeers. Wij helpen je met liefde bij het inrichten van je Snapchat Ads account, het ontwerpen van advertenties, het managen van campagnes en het rapporteren van resultaten.
En natuurlijk kun je ook altijd op ons rekenen voor passend advies om je advertenties te optimaliseren. Vinden we leuk en doen we graag! Meer weten? Neem contact op, dan vertellen we je er alles over.
AI baant zich in razendsnel tempo een weg in onze (digitale) maatschappij. Als online marketeers omarmen we deze nieuwe technologie. We geloven er namelijk in dat AI ons slimmer, efficiënter, creatiever en vindingrijker maakt. Maar niet zonder dat we daar transparant over zijn. Daarom delen we 5 principes over hoe wij omgaan met AI.
Wil je meer weten over op Snapchat adverteren? Laat hieronder een berichtje achter, dan plannen we zo snel mogelijk een kennismaking in!
"*" geeft vereiste velden aan
Word je klant van Afdeling Cultuur? Dan krijgen jij en je team gratis toegang tot onze online leeromgeving met meer dan 50 uur aan lesmateriaal over online marketing. Jij slimmer, wij blij.